ÍRJON RÓLUNK

Hogyan lehet az ügyfelünk?

Első körben, lépjen velünk kapcsolatba.

A raktár áthelyezése és az integráció teljes folyamata egy naptól akár négy hónapig tarthat (nagyvállalatok esetén).
Kezdetnek egyeztetünk Önnel egy találkozót nálunk, áttekintjük az alapinformációkat, megmutatjuk, hogyan működünk, hogyan néz ki a munkafolyamat, hogyan jelöljük meg az árut, hogyan néz ki az ügyféloldali alkalmazásunk, és megvitatjuk a szállítási lehetőségeket.

Ezt legtöbbször egy találkozó követi az Önök eddigi raktárában, ahol megnézzük, fizikailag hogyan néz ki az áru, hogyan érkezik a raktárba, Önök hogyan csomagolják, s hogyan dolgoznak a dokumentumokkal és adatokkal - számlák, szállítólevelek, készletnyilvántartás.

Javaslatot teszünk az integráció módjára – hogy hogyan érkeznek majd hozzánk a megrendelések és számlák, hogy közvetlenül rákapcsolódunk-e az Önök számvitelére stb.

Ezt egy tesztidőszak követi – az árut raktárból raktárba szállítjuk, elintézzük az első küldeményeket és áttekintjük az utánvétek és egyéb adatok elszámolását. Ezzel párhuzamosan a programozók eljátszadoznak az integrációval és az Önök vállalati folyamatainak a tapasztalatok és know-how alapján történő első fejlesztésével.

A szolgáltatás második hónapjára már láthatók az eredmények – jelentősen megfogyatkoztak a napi feladatai, majd folytatjuk az információcsere összehangolását. Egy teljesen integrált ügyfelünknek elég 20 másodperc egy számla – vásárlói megrendelés feldolgozásához.