Mik határozzák meg az árat? Milyen információk szükségesek az árképzéshez?
A teljesítési szolgáltatások árai főként az áruk típusától, az egyes országokba küldött csomagok számától, a SKU-k számától vagy egyéb tényezőktől függően változnak. A szolgáltatásokra vonatkozó árajánlatot azonnal elküldjük, az ön áruira és igényeire vonatkozó információk alapján, mint például:
- az áruk típusa, mérete és súlya,
- a havi szállítmányok mennyisége,
- a szállítási országok és az egyes országokba küldött csomagok száma,
- a tárolási hely igénye (vagy az áruk mennyisége),
- a rendelésekben lévő tételek száma,
- SKU-k száma,
- egytételű és többtételű rendelések száma,
- a csomagolóanyag típusa,
- mellékelt dokumentumok,
- és egyebek.
Az előző adatkimenet, amely tartalmazza a fenti információkat, szintén segít pontosabban kiszámítani az árat.
Hogyan és mit számlázunk?
A szolgáltatások számlázása általában 4 részre oszlik, amelyek a raktározás, a válogatás és csomagolás, a szállítási szolgáltatások és az egyéb szolgáltatások:
A raktározás díjazása történhet dobozok (60x40x22 (12) cm) vagy raklap helyek (1m2) használata alapján a hónap folyamán. A szolgáltatás magában foglalja az áruk tárolását, a fizikai kezelést, a termékek regisztrálását, átvételét vagy kiadását.
A válogatás és csomagolás szolgáltatás általában egyesével, a csomagban lévő tételek száma alapján kerül felszámolásra. Az ár magában foglalja a tárolást, a válogatást, a szortírozást, a csomagolást, a végső előkészítést, a dokumentumok csatolását, a biztonságos szállításra való felkészülést, a csomagoláshoz szükséges információk és dokumentumok feldolgozását, a szükséges dolgok előkészítését és kiszállítását, a csomagolóanyagot stb. Más cégektől eltérően, amelyek minden egyes tevékenységért díjat számítanak fel, mi általában az egész folyamatért, beleértve a csomagolóanyagot is, díjazunk. Mint ügyfél, így jobban átlátja, mennyibe kerül valójában a szolgáltatás.
A szállítási szolgáltatások szintén egyesével, a csomagok súlya alapján kerülnek felszámolásra. Az ár magában foglalja az áruk egyéni vevőkhöz való szállítását. Napi útvonalainknak köszönhetően az európai országokba, bevált futárokkal az utolsó mérföldig, a csomagok gyorsan és ellenőrzött módon kerülnek kézbesítésre. Foglalkozunk a visszaküldésekkel és utánvéttel (COD) is.
Az alapszolgáltatások használata mellett az ügyfeleknek lehetőségük van több Kiegészítő szolgáltatás igénybevételére is. Ezek lehetnek például címkézés, ügyféltámogatás, ko-csomagolás és befejezés, hatókörön kívüli leltárak stb. Ezeket általában óradíjban számolják fel, vagy egységenként kalkulálják.
Szolgáltatásaink kínálata magában foglalja a Cross-docking rendszert is (az áruk azonnali átadásán alapuló elosztás, raktározás nélkül).
A szolgáltatásokat általában havonta számlázzuk. A számla tartalmazza az egyes szolgáltatásokra vonatkozó számlázási információkat a megállapodott árakon. Az Ön rendelkezésére álló szoftveres interfészben is áttekintést kap a használt szolgáltatásokról.
Hogyan válhat ügyfelünkké?
A logisztika kiszervezésének első lépése, hogy kapcsolatba lépjen velünk, telefonon vagy e-mailben a marketing@fhb.sk címen. Együtt áttekintjük az igényeit és ezek alapján készítünk árajánlatot szolgáltatásainkra.
A megállapodás után megkezdődhet a kölcsönös integráció folyamata. Végigvezetjük Önt az integráció minden lépésén. Elmagyarázzuk, hogyan működnek rendszereink, amelyeket természetesen ki is próbálhat. Fokozatosan kezdődik az első tesztelés, majd a teljes üzemelés.
Ne habozzon, lépjen kapcsolatba velünk.