A fulfillment folyamata magába foglalja a következő tevékenységeket:
Az Ön árujának a raktározása a mi raktárainkban - az Ön áruja a mi raktárunkba érkezik (Öntől vagy közvetlenül onnan, ahol vásárolja), ezután mi nyilvántartásba vesszük és raktározzuk.
Beérkezik egy megrendelés a vásárlójától, Ön kiállítja neki a számlát (dokumentumokat). Átküldi a megrendelés adatait a kapcsolódó dokumentumokkal (számla, szállítólevél, illetve kiadási bizonylat) együtt a mi rendszerünkbe - xml export, API, web alkalmazásba történő feltöltés vagy email segítségével.
Picking – megkezdjük a megrendelés intézését azzal, hogy megkeressük a megrendelt árut a raktárban.
Packing – becsomagoljuk és előkészítjük az adott árut a szállításra.
Cross-docking (az áru azonnali átrakásán alapuló, raktározás nélküli áruszállítás) rendszer is lehetséges
Kiválasztjuk a legkedvezőbb szállítási módot, és az áruból küldemény lesz.
Tájékoztatjuk a vásárlót SMS-ben/emailben.
Kézbesítjük az árut a vásárlónak (futár, posta, személyes átvétel).
Foglalkozunk visszáruval is (más államokban is).
(Ha van, akkor) az utánvét összege közvetlenül az Ön számlájára érkezik, tőlünk pedig az elszámolást és az adatokat kapja.
Az információs rendszernek köszönhetően - a kimenetek és a webalkalmazások segítségével teljes körű áttekintéshez jut.
A szolgáltatások kiszámlázása - egy számlán, jellemzően havonta egyszer.