Közép- és kelet-európai raktárakkal az e-shopok számára helyi reklamációkezelést kínálunk
Az online ügyfelek számára az áruvisszaküldési lehetőségek ugyanolyan fontosak, mint a kézbesítési lehetőségek. Ha nincs egyszerű és helyi módja az áru visszaküldésére, akkor nem valószínű, hogy az ügyfél megrendelést tesz. Ez különösen igaz a ruházatra és a cipőkre, de az e-kereskedelmi piac más szegmensei is gyorsan csatlakoznak (pl. kozmetikumok, háztartási kiegészítők, elektronika stb.).
Az FHB Group Visszárukezelése lehetővé teszi, hogy egyidejűleg több uniós országra vonatkozó reklamációs igényeket is teljesíthessen, így Ön a jobb feltételeknek köszönhetően az értékesítés növelésére összpontosíthat. Jelenleg a következő országokban üzemeltetünk visszáruraktárat:
Magyarország, Szlovákia, a Cseh Köztársaság, Lengyelország, Románia, Bulgária, Ausztria, Németország
Az áru visszaküldéséhez a vevő az adott ország postaszolgáltatását veszi igénybe; megküldi az árut a mi raktárunk címére, megjelölve az e-shopot, ahol az árut megrendelte. A megbízott munkatársak az Ön által kijelölt módon dolgozzák fel az árut és megadott időközönként/kérésre egyszerre megküldik azokat a megfelelő címre.
A visszaküldött csomagok fogadásának és feldolgozásának két módját kínáljuk.
Az alapszintű feldolgozás a következőket foglalja magába:
- Áruátvétel a raktár címén – csomagolás ellenőrzése
- 2x vonalkód beolvasása a szoftverünkbe
- Az ügyfél adatainak és a megrendelés számának bevitele a szoftverbe (ha meg van adva)
- A csomag elhelyezése és tárolása a raktárban az e-shopba történő visszaküldésig
A kibővített feldolgozás a következőket foglalja magába:
- Áruátvétel a raktár címén – csomagolás ellenőrzése
- 2x vonalkód beolvasása a szoftverünkbe
- Az ügyfél adatainak és a megrendelés számának bevitele a szoftverbe (ha meg van adva)
- A csomag kicsomagolása és a sérülések ellenőrzése
- Feljegyzés az áru állapotáról, 1-3x kísérő fényképpel
- A csatolt dokumentáció fényképe (az írott A4-es oldalak szerint)
- A csomag elhelyezése és tárolása a raktárban az e-shopba történő visszaküldésig.
A raktári kiadás és az expediálás során az áruk nagyobb dobozba (vagy csomagoló anyagba) kerülnek becsomagolásra, majd megküldésre kerülnek az e-shop által megadott címre.
A reklamált áru feladóira vonatkozó információk már a raktári bevét idejétől kezdve elérhetőek webböngésző (webalkalmazás) segítségével, vagy az API-nk segítségével be vannak táplálva az Ön e-Commerce szoftverébe, vagyis a pénzvisszatérítés a vásárló irányába megtörténhet még azelőtt, hogy a vásárló által visszaküldött darabok visszaérkeznének az e-shop megadott címére.
Nagyobb volumen esetén ezek az igények az ügyfél utasítása alapján testre szabhatók, esetleg a visszutas logisztika céljaira a visszáru szétválogatható eladható, javítható és használhatatlan tételekre.