Központjaink Közép- és Kelet-Európában helyi címeket biztosítanak az ügyfelek visszaküldéseinek.
A mai visszaküldési lehetőségek ugyanolyan fontosak az e-vásárlók számára, mint a kézbesítési opciók. Ha nincs helyi visszaküldési politika, az ügyfél valószínűleg nem fog rendelni. Ez leginkább a ruházati termékekre vonatkozik, de más e-kereskedelmi szegmenseket is érint (pl. kozmetikumok, háztartási kiegészítők, elektronikai cikkek stb.).
Visszaküldési menedzsmentünk egyszerre több EU országban nyújt megoldást (Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Magyarország, Ausztria, Németország, Románia, Bulgária, Szlovénia, Horvátország, Olaszország stb.), így Ön a forgalom növelésére összpontosíthat.
A nem kívánt vagy sérült áruk visszaküldéséhez ügyfelei bármely belföldi postai szolgáltatót használhatnak, jelezve a boltot, ahová az tartozik. Munkatársaink átveszik a csomagokat, feldolgozzák az Ön igényei szerint, és egy meghatározott idő elteltével (vagy kérésre) visszaküldik az e-boltba, ahonnan az vásárolták.
Két fajta eljárást kínálunk a visszaküldött csomagok kezelésére.
Az alap visszaküldési feldolgozás tartalmazza:
- Áruk átvétele a raktári címen - csomag értékelése
- 2 vonalkód beolvasása a szoftverünkbe
- Vevőadatok és rendelésszámok bevitele a szoftverünkbe (ha olvasható)
- Tárolás feladásig
A fejlett visszaküldési feldolgozás tartalmazza:
- Áruk átvétele a raktári címen - csomag értékelése
- 2 vonalkód beolvasása a szoftverünkbe
- Vevőadatok és rendelésszámok bevitele a szoftverünkbe (ha olvasható)
- Kicsomagolás és kárelemzés
- Termékleírás angolul, beleértve 1-3 kísérő fényképet
- Mellékelt dokumentáció beolvasása
- Tárolás feladásig
A felvétel és feladás során a termékeket nagyobb dobozba (vagy csomagolóanyagba) csomagolják és elküldik az e-bolt által megadott cél címre.
A csomagadatok elérhetők a webes böngésző alkalmazásunkon keresztül vagy az API-n keresztül feltöltve az Ön e-kereskedelmi szoftverébe. Ez lehetővé teszi, hogy a vásárlóknak visszatérítést nyújtson még azelőtt, hogy az áruk a végállomásra érkeznének. Így az Ön elégedettségi aránya és ügyfélhűsége azonnal befolyásolódik.
Ezen lépések testreszabása is lehetséges nagyobb mennyiségek esetén. A fordított logisztikai feldolgozás során szűrési folyamat is megvalósítható, pl. újraértékesítés, javítás vagy selejtezés.