Manapság a logisztikában alapvető szerepet játszanak az információs rendszerek. Az expediálást, szállítást, az utánvétek elszámolását stb. vezérlő szoftver egy olyan eszköz, amely évente több ezer eurót takarít meg ügyfeleinknek.
A fulfillment céljaira rendelkezésre áll két önállóan fejlesztett alkalmazás – a Kika elnevezésű WMS (Warehouse management system) és a Zoe nevű ügyféloldali webalkalmazás. A Zoe-nak illetve az Ön szoftverére API-n keresztül történő adatkapcsolatnak köszönhetően Önnek teljeskörű áttekintése van, és a megrendelésekkel, raktárral és a küldeményekkel kapcsolatos munkája leegyszerűsödik. Valós időben a weben vagy xml/excel kimeneteken keresztül láthatja a raktáron lévő árut, az egyes tételek mozgását, az importált vevői megrendeléseket és a hozzájuk tartozó dokumentumokat (számlákat, szállítóleveleket, kivételi bizonylatokat...).
A nálunk történő feldolgozás után az áru küldeménnyé alakul - expediálási bizonylattal, fuvarozói nyomkövetési számmal, a szolgáltatás és a szállítás árával.
Ha a vásárló visszaküldi az árut, a feldolgozott visszáru a hozzá tartozó adatokkal - dokumentumokkal, fényképekkel, megint csak a rendszerben látható. A mi cégünk, az Ön cége és az Ön vásárlói között adatátvitel többféle módon is megoldható. A vásárlóknak a kézbesítés előtt tájékoztató SMS-t, emailt küldünk.
A fejlettebb integráció keretében számlázási modult is tudunk biztosítani a nemzetközi csomagküldéssel járó megrendelésekhez, fizetési modult (payment processing modul) az utánvétek feldolgozásához és számlákhoz rendeléséhez, a világon bárhová történő csomagküldés online beárazásához, a jóváírásokat és pénzkifizetéseket magába foglaló teljes körű visszárukezeléshez, a lejárati dátummal rendelkező cikkek raktári nyilvántartásához, az eladás illetve a raktárra történő vásárlás big data elemzéséhez stb.