A technológiák, valamint azok szoftveres lehetőségei az e-kereskedelmi környezetben jelenleg az egész iparág ütemét adják meg. A versenyképesség fenntartása érdekében más eladókkal szemben ezért szükséges rendszeresen befektetni az információs rendszerek fejlesztésébe és a folyamatok automatizálásába.

Ez a mi célunk is, mivel az információs rendszerek alapvető szerepet játszanak a mai logisztikában. Szoftveres képességeik kezelni tudják a szállítást, a fuvarozást, az utánvétes elszámolást, a visszárukezelést és a logisztikai folyamat számos egyéb pontját.

Ezenkívül a legmodernebb technológiákat is összekapcsolják. Ezáltal nekünk, valamint az e-kereskedelmi ügyfeleinknek állandó áttekintést biztosít az áruk mozgásáról, térfogatáról és a rendelések állapotáról.

Ezzel egyidejűleg kiküszöböli a csomaghibák százalékos arányát is, amelyet jelenleg majdnem nullán rögzítünk. Az ügyfélnek nem kell aggódnia a logisztika miatt, és a komplex szolgáltatásaink használatával jelentős költségeket takaríthat meg.

Első osztályú raktárvezető

Teljesítési szolgáltatásainkat kiváló minőségű szoftverek egészítik ki, amelyeket a legjobb IT technikusok készítenek és rendszeresen fejlesztenek. A belső folyamatokhoz a Kika WMS (raktárkezelő rendszer) alkalmazást, a webes ügyfél interfész kapcsolatához pedig a Zoe alkalmazást használjuk. Az adatok közöttünk és az ügyfél között API-n keresztül történik.

A WMS rendszeren keresztül biztosítjuk a termékek fogadásának és tárolásának, a rendeléseknek, a raktári elosztásnak, a kiszállításnak és számos egyéb lépésének zökkenőmentes és átlátható folyamatát. A termékek fizikai ciklusa az első vonalkód beolvasásával kezdődik a termék átvételekor, amellyel bekerül a rendszerbe.

A Kika alkalmazás ezután regisztrálja a termékeket, pozíciókat rendel hozzájuk, kijelöli őket a komissiózáshoz, csomagoláshoz és szállításhoz. A termékek kezelését minden esetben beolvasás kíséri, aminek köszönhetően bármikor megállapíthatjuk, hogy az átvétel megegyezik-e a szállított áruval, hány áru van készleten, hol találhatók, vagy mi a helyzet az utánvétes kezelés, a visszáruk stb. vonatkozásában.

Ha az ügyfél úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket, a feldolgozott visszárukat és dokumentumokat, például jelentéseket és fényképeket ismét a rendszerben láthatja. Az adatokat közöttünk, ön és az ön ügyfelei között különféle módon továbbíthatjuk, miközben például az ügyfeleknek szállítás előtt információs SMS-t vagy e-maileket is küldünk.

Az ügyfél számára a Zoe ügyfélalkalmazás az interfész, amely több funkciót kínál. Ennek köszönhetően tökéletes áttekintése és könnyű munkája van a rendelésekkel, a raktárral és a szállítmányokkal.

Valós időben a weben vagy xml/excel kimeneteken láthatja a készleten lévő árukat, az egyes tételek mozgását, az importált ügyfélrendeléseket és a kapcsolódó dokumentumokat (számlák, szállítólevelek, költségek és egyebek). Feldolgozás után a rendszerünkben és raktárunkban az áruk szállítmányokba kerülnek - feladási visszaigazolással, a fuvarozóval követési számmal és a szolgáltatás és szállítás árával.

Az alkalmazások felhasználóbarát módban vannak beállítva, ami hasznos és informatív nemcsak az ügyfelek számára, hanem könnyen kezelhető is. Ezenkívül végigvezetjük önöket a rendszerünkön, elmagyarázzuk azt, vagy bármikor felveheti velünk a kapcsolatot kérdésekkel.

Részletesebb integráció részeként még számlázási modult is biztosíthatunk a nemzetközi postai értékesítéshez, valamint egy fizetési feldolgozási modult az utánvétes tranzakciók feldolgozásához. Ugyanez vonatkozik az online csomagküldés árazására a világba; a visszáruk teljes kezelésére, beleértve a jóváírást és a pénzkifizetést; az áruk raktári nyilvántartása lejárati dátumokkal; az értékesítési és beszerzési nagy adatok elemzése a raktárba; és több.

Az információs rendszereink használatának előnyei

Funkcionális információs rendszerek létrehozása a logisztikában sok időt, erőfeszítést és pénzt igényel. Ez nem minden e-kereskedelmi vállalkozás számára éri meg, amiben segíthetünk.

Az elégedett ügyfél a legjobb reklám, és éppen az információs rendszerek teszik hatékonyabbá az árukkal való munkát, gyorsítják a szállítást és lehetőséget biztosítanak a fogyasztói élmény javítására a rendeléskor. Az e-kereskedelmi szempontból érdemes első osztályú rendszert használni, amely még a kisebb vállalatoknak is a piac nagy szereplőinek lehetőségeit kínálja.

Ezenkívül, amikor a legmodernebb technológiákat adjuk az információs rendszerhez, hosszú távon költségeket takaríthatunk meg, vagy akár csökkenthetjük a szállítmány szén-dioxid-lábnyomát. Nem áll fenn az a kockázat sem, hogy a rendelések szezonális csúcsai meglepnek minket, amelyek általában kellemetlen késéseket okozhatnak, különösen a kisebb vagy közepes méretű e-kereskedelmi vállalkozások esetében.

Az minőségi információs rendszerekkel járó legnagyobb előnyök:

  • A folyamatok termelékenységének és hatékonyságának növelése
  • Átláthatóság az áruk és rendelések állapotáról
  • Versenyképesség növelése
  • A raktározás, válogatás, komissiózás, csomagolás és szállítmány kézbesítésének sebessége
  • A csomaghibák kiküszöbölése
  • Alacsonyabb költségek
  • A munkaerőhiány kockázatának csökkentése a piacon, alkalmazottak helyettesítése
  • A szezonális csúcsok kezelése
  • A raktárterület jobb kihasználása