Az egységes szabvány nem minden webáruháznak felel meg, így egyre több ügyfél keres olyan kiszervezett szolgáltatásokat, amelyek alkalmazkodni tudnak az igényeikhez. Ajánlatunk ebben nem kivétel, hiszen folyamatosan dolgozunk a teljesítési szolgáltatások komplexitásának fejlesztésén.

A klasszikus teljesítési lehetőségeken túl az e-kereskedelmi ügyfelek számos további tevékenység közül választhatnak, amelyek főként az árukkal való munkához kapcsolódnak. Ezeket különféle modern technológiák és egy csúcskategóriás raktárinformációs rendszer teszi lehetővé, amely automatikusan beépíti őket a teljesítési folyamatba.

A legtöbb esetben az ügyfél nem kerül közvetlen kapcsolatba az általa értékesített termékek fizikai darabjaival. Ezért megbízhat a szolgáltatásaink rugalmasságában, és megállapodás alapján több kiegészítő szolgáltatást is nyújtunk, amelyek az áruk tárolásával, exportálásával vagy műszaki ügyekkel kapcsolatosak.

A következő bekezdésekben találhat egy áttekintést az általunk kínált további tevékenységekről. Természetesen számunkra alapvető a szolgáltatások komplexitása, így a megállapodás elérése után az ügyfél igényeihez tudjuk igazítani a szolgáltatásokat.

Lehetőségek az áruk fogadására és tárolására

  1. Speciális áruválogatás a beérkezéskor – Néhány ügyfél nem személyesen küldi áruit raktárunkba, hanem azok forgalmazóktól vagy gyártóktól érkeznek hozzánk. Előfordul, hogy az áruk rendezetlenek vagy nem egyeznek a bevételezési adatokkal. Ebben az esetben külön válogatjuk az árukat, rögzítjük a szállítmány tartalmát, majd az ügyfélalkalmazáson keresztül tájékoztatjuk az ügyfelet.
  2. Címkézés – Gyakori, hogy az áruk nem tartalmaznak vonalkódokat. Azonban ezek nélkülözhetetlenek a hibátlan válogatáshoz, majd a termékek exportálásához. Ezért kiegészítő szolgáltatásként biztosítjuk a termékekre vonalkódok nyomtatását és felhelyezését.
  3. Cross-docking és átcsomagolás – Nem minden terméktípus igényel tárolást. Néhányuk azonnal az ügyfelekhez kerül, miután beérkezett a raktárba. Szükség esetén át is csomagolhatjuk a küldeményeket más csomagolóanyagokba vagy hozzáadhatjuk az ügyfél márkáját.
  4. Visszaküldések (nem kézbesített és visszaküldött küldemények) – Nagy trend világszerte több termék megrendelése, például ruházat több méretben vagy színben, majd a nem megfelelők visszaküldése. Mi kezeljük az ilyen visszaküldéseket, ahol munkatársaink átveszik a visszaküldött árut, ellenőrzik, írásban és vizuálisan rögzítik állapotukat, majd jelentést küldenek az ügyfélnek. Ő dönt arról, hogy vissza kívánja-e helyezni az árut a raktárba, vagy vissza kívánja-e küldeni a főhadiszállására. A visszaküldések magukban foglalják a kézbesítetlen küldeményeket is, amelyeket a munkatársak kicsomagolnak, ellenőriznek és újratárolnak.
  5. Fordítások és termékek lokalizálása más piacok számára – Az e-kereskedelem piaca egyre inkább nemzetközi, így gyakori, hogy egy webáruház több országba exportál termékeket. Ebben az esetben szükséges az utasítások több nyelvre történő alkalmazkodása vagy akár a termékek lokalizálása. Ha a webáruház nem tudja ezt megtenni, ebben az esetben biztosítani tudjuk a anyagok fordítását és lokalizálását azoknak az országoknak a nyelveire, ahova a termékek szállítva vannak.

További szolgáltatások a válogatáshoz és csomagoláshoz

  1. Ko-csomagolás és a küldemény teljesítése – Abban az esetben, hogy több termék alkot egy terméket, tapasztalattal rendelkezünk azok teljesítésében a rendelés rendszerbe történő regisztrálásakor. A folyamat az, hogy kirakodunk, becsomagolunk és elküldjük a terméket az ügyfélnek.
  2. Fóliázás és csomagolás ajándékmegjelenítéshez – Az ügyfelek ezt a szolgáltatást használják, ha biztonságosabb szállítást szeretnének garantálni vagy ha ajándékmegjelenítésű csomagolásra van szükségük.
  3. Márkázott csomagolás – A csomag az ügyfél első tapasztalata a termékkel. Ezért, ha az eladó márkája kiegészíti azt, az ügyfél megbízhat abban, hogy pozitív tapasztalatai lesznek a rendeléssel a következő vásárlás során. Ha az ügyfél márkázott csomagolóanyagot igényel az e-kereskedelmi márkával, akkor azt az összes rendelésére vagy csak azokra használhatjuk, amelyekre márkázott csomagolást igényel.
  4. Minőségellenőrzés – Raktárjainkban a termékek a legjobb körülmények között vannak és a lehető legjobb módon kezelik őket. Azonban, ha az ügyfél érdeklődik a termék további minőségellenőrzése iránt, azaz hogy minden követelménynek megfelel-e, nincs probléma számunkra annak biztosítása.
  5. Egyedi csomagolás – A márka nem az egyetlen dolog, amit be kell vonni a küldeménybe. Például egyre gyakrabban igényelnek az ügyfelek például ökológiai csomagolást, ahol az e-kereskedelmi üzlettel való megállapodás után papírtölteteket, szalagokat vagy dobozok testreszabását használjuk. A csomagolás sok más feltételt is tartalmazhat, amelyekre az ügyfélnek szüksége van a rendeléseihez, amelyeket könnyedén biztosítani tudunk.
  6. További anyagok betétele – Az ilyen anyagok vagy dokumentumok leggyakrabban különféle promóciós termékeket, például szórólapokat, köszönőleveleket és kuponokat, de használati utasításokat és hasonló tételeket is tartalmaznak.

További szolgáltatások a szállításhoz és a rendelések kezeléséhez

  1. Utánvétes kezelés – Minden országnak megvannak a saját szokásai és kedvelt fizetési módjai. Ezért jó, ha az ügyfeleknek lehetőségük van a küldemény utánvételes kifizetésére. A futárok átvétel után mi gondoskodunk az utánvét kezeléséről, majd elküldjük a pénzt az ügyfél számlájára.
  2. Ügyféltámogatás – Néha az ügyfeleknek szükségük van további információkra a rendelésük állapotáról, a kézbesítetlen küldeményekkel kapcsolatos reklamációk rendezésére vagy más problémák vagy helyzetek megoldására. Ebben az esetben kapcsolatba léphetnek ügyféltámogatásunkkal, ahol segítünk nekik kérésükkel.
  3. Információs rendszerek integrációja az e-kereskedelmi üzlettel – Az egész teljesítési folyamatot egyszerűsíti az információs rendszerek összekapcsolása Zoe ügyfélalkalmazásunkon keresztül és az e-kereskedelmi üzlet az API felületen keresztül. Az ügyfélnek teljes áttekintése van a tárolt áruk és rendelések mennyiségéről.
  4. Integráció több piactéren – Az online értékesítés különböző platformokon, mint például az Amazon, Shopify, Woocommerce, Metakocka, Shoptet és hasonlók is zajlik. Az Amazonnál a Fulfillment by Amazon (FBA), de a Fulfillment by Merchant (FBM) szolgáltatást is biztosítjuk. Információs rendszerünket több alkalmazással tudjuk összekapcsolni, ami jelentősen egyszerűsíti logisztikájának kiszervezését.
  5. Programozási munka – Lesznek olyan helyzetek, amikor az ügyfélnek segítségre van szüksége különféle rendszerek összekapcsolásához, a rendszerkörnyezet beállításához vagy az e-kereskedelmi platformok számára különféle felületek beállításához. Ebben az esetben rendelkezésünre áll egy csúcskategóriás számítástechnikai csapat, amely kiváló minőségű IT-megoldásokkal tud előállni.